مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:552023-01-07اجتماعي

دمای گیلان 12 درجه سرد می شود/ احتمال بارش برف در جلگه


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش شش تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان به ویژه طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش شش تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان به ویژه طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین یک و 23 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده تضعیف تدریجی جریانات جنوبی از عصر امروز دانست و افزود: طی امروز به تناوب وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: از اواخر وقت امروز با نفوذ تدریجی توده هوای بارشی و سرد، افزایش ابر و مه آلودگی و روند کاهش محسوس دما و بارندگی و وزش باد شدید و رعد و برق و برف و کولاک تا اواسط هفته مورد انتظار است.

دادرس، از کاهش شش تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان به ویژه طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای گیلان 12 درجه سرد می شود/ احتمال بارش برف در جلگه

دمای گیلان 12 درجه سرد می شود/ احتمال بارش برف در جلگه